ח"כ אריאל קלנר: "הקריאות נגדנו סותרות את מהות היום"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אריאל קלנר: "הקריאות נגדנו סותרות את מהות היום"

ח"כ אריאל קלנר ב"מהדורת הבוקר": "הקריאות נגד הגעת שרי הקואליציה לטקסי יום הזיכרון, סותרת את מהות הימים האלו. העצמאות האמיתית של ישראל מתבטאת בנציגי הציבור שנבחרים בידי העם. כיום מדינת ישראל היא דמוקרטיה מנוונת, נשלטת בידי קבוצות אליטיסטיות שמנהלות את המדינה עם שיכרון כוח. לקבוצות האלו יש כוח אדיר. אנחנו ראינו אותם מוציאים קבוצות שלא מהססות לשרוף הכל, כוח כלכלי אדיר"

אריאל קלנר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אריאל קלנר, הליכוד בראיון ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "הקריאות נגד הגעת שרי הקואליציה לטקסי יום הזיכרון, סותרת את מהות הימים האלו. העצמאות האמיתית של ישראל מתבטאת בנציגי הציבור שנבחרים בידי העם. אסור לנו לקבל את הנסיון לקעקע מהיום הראשון את הלגיטימציה שקיבלנו מהציבור. זה אנטי דמוקרטי בעליל, עלינו להתייצב נגד זה"

"אנחנו צריכים מצד אחד להתעלם ולא להתעמת עם כל דבר, מצד שני לא נדרוך ולא נדרוס. כנציג שישתתף בטקסי יום הזיכרון, לא אתעמת עם משפחות שכולות". לגבי ביטול מינויה של מאי גולן לשגרירה בארה"ב אמר ח"כ קלנר: "לא מכיר את כל הפרטים שהתפרסמו בתקשורת. בכל מקרה אנחנו שלושה חודשים בתפקיד, יש לנו עוד שנים רבות לקדם את מדיניות הימין".

"כיום מדינת ישראל היא דמוקרטיה מנוונת, נשלטת בידי קבוצות אליטיסטיות שמנהלות את המדינה עם שיכרון כוח. לקבוצות האלו יש כוח אדיר. אנחנו ראינו אותם מוציאים קבוצות שלא מהססות לשרוף הכל, כוח כלכלי אדיר. החיים אינם שחור ולבן, בוא נראה מה אפשר לעשות כדי למצות את ההליך ולו בשביל קבוצות קטנות בחברה שבאמת רוצות שנעשה הכל"

"גם אם נתייחס לאותם אנשים במרכז הרך שנלחצים. וגם אם נוסיף את הכוח הבלתי קונבנציונלי שהופנה נגדינו – יש מקום לפעול בצורה רכה. לכן אני קורא לכולם לבוא להפגנת המיליון שתהיה ביום חמישי הקרוב. המסר הגדול שהגיע מהמערב בשלוש מאות השנים האחרונות היה שאין כוח לאצילים יותר מהצמיתים והאיכרים הפשוטים – אין כוח לטייסים יותר מהטכנאים, קולם שווה".

האזינו



0 תגובות